ofirdahan interior design - אופיר דהאן עיצוב פנים

מלון דירות דה שינקין האפורה

לקוח

מלון דירות דה שנקין

צילום

גידי בועז

תקציר הפרויקט

הפרויקט המרהיב של מלון הדירות ממוקם ברחוב נפחא 3, פינת שנקין, הממוקם מול נוף מהמם של גינת שנקין, המעניק השראה לכל דירה דרך חלונות גדולים.
ההקפדה והמהלך הממושך של חלוקת החללים עזרו ליצור דירות מרווחות ומפנקות. הבניין מציע שלושה קומות, עם ארבעה דירות אירוח ייחודיות בקומות הראשון והשני, ובקומה השלישית, דירת סוויטה מרשימה עם מטבח ואי ענק הפונה לסלון, מקלחת רחבת ידיים ושני חדרי שינה.

להפליא, בשתי דירות בקומות הראשון והשני חולק החלל על ידי משרביה ממתכת חלודה, שמקנה לו את המראה הייחודי, והפטרן שיצרתי בהשראת הרצפות הישנות של תל אביב. נקודת המרכז של המשרביה ממוקמת טלויזיה על עמוד שמסתובב, המאפשרת הצצה גם אל חלל השינה וגם אל חלל האירוח והסלון.

לכל דירה נבחרה צבעוניות מיוחדת וארופאית, שמבליטה אותה באופן ייחודי ומעניקה לה תחושת אישיות. כל דירה מכילה את עולם צבעים שלה, המתאימים לסגנון ולטעם הלקוחות ומכניסים לה תחושת פרטיות ואווירה מזמינה.

בבחירת האומנות להציג על הקירות, התעסקנו באתגר מרתק ומעניין - לבחור צלמת שתציג תמונה חדשה ומרהיבה של תל אביב. החשיבות של זוויות הראיה השונות הובילה אותנו לבחור צלמת עם מבט ייחודי ופרספקטיבה חדשה.
ההשראה שמקבלים מהתמונות משפיעה על האווירה בחלל ומעניקה לכל מקום את הייחודיות שלו. העיר נחספת כמו לא הכרנו את תל אביב במבט ראשון.

היקף העבודות
גלו עוד

פרויקטים נוספים

30

01. מומחיות

במגוון רחב של פרויקטים ומספק יכולת מקצועית. אנו מכירים בעולם העיצוב, הטרנדים העדכניים המתאימים לכל סגנון וצורך.

31

02. קשר אישי

אנו מקשיבים ומבינים את רצונותיכם וצרכיכם הייחודיים מה שמבטיח שהעיצוב ישקף את אישיותכם וטעמכם.

29

03. יצירתיות

אנו מחפשים את הרעיונות החדשים והיצירתיים ביותר, משלבים צבעים, חומרים ואביזרים מיוחדים כדי ליצור חוויה מרהיבה בחלל.

32

04. תכנון

אנו מתמקדים גם בתכנון הפרקטי והתפקודי של החלל. כך שהמרחב יהיה פונקציונלי ונעים לשימוש.

דילוג לתוכן